Saturday, September 14, 2013

Jane's Doodles Croatian Sentiments stamp kit

Hi!
Odlučila sam napraviti par 'kits' sa mojim setom pečata 'Croatian Sentiments'. Mislim da su kits super jer se svi materijali dobro slažu što znači da će vam biti lakše izraditi vaše projekte. Moji 'kits' će se obićno sastojati od sljedeći:

- Jane's Doodles stamp set
- scrapbooking papiri
- hamer papiri
- washi tape
- gumbi
- glitteri
- ukrasna traka
- razne 'embellishments' (naljepnice, drvene kvačice, ringovi za albumi, die cuts, itd.)


Ovaj kit je već prodan....imam još dva koje ću staviti na blog u sljedećih nekoliko dana. Ako želite kupiti pošaljite mi email na janebeljo@yahoo.ca ....ovi kitovi koštaju 150 kuna i ovaj put imate besplatnu poštarinu.


Jel vam se sviđa?? :)
Bye!
Pin It!

2 comments:

Bad Kitty said...

wau super je!

Snježana Javor said...

Hi! Super je sve to, ali kod nas (Cro),se jako malo ljudi bavi scrapom! Na žalost jer je jako zanimljivo i uživancija. Mnogo mogućnosti ali jako rijetki to prepoznaju! Često mi se čude kad u toj tehnici napravim kutijicu s čokoladicom da bih rekla "hvala"! Imaš ideju da se to promijeni? Slijedeće kupujem leptire, pa sad propuštam...Sretno nam bilo!